Tuesday, June 7, 2011

bilangkarun ko ang lakturanan padung sa imong tabay

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Imong Bilahan

Dinhi sa imong nataran

Akong birahan

 

Sawmun ko dinhi

Kung unsa kalawmon

 

Tugkarun ko ug balik

Ang imong tabay

 

Hinay

hinay    

hinay

hinayan ko ug hanggab

 

Gunahon ko

ang imong mga kahadlok

 

Sa kilid,

sugdan ko ug panginhas

 

Ang tanan  nga

Gihuum sa imong perlas 

 

Bisbisan ko

Ang imong tanum

 

Amumahon ang imong

Matahum nga piyuros

 

Naugon ko ang imong tabay

Daruhon ko  sa akong simod

 

Subayun ko ang utlanan

Tay ugon ko ang imong mga eskina

 

Bilangkarun ang mga lakturanan

 

Hinay

                hinay

                                hinay

                                                hinayun ko ug padakin-as

                tuyok

tuyok                    tuyok

                tuyokun ko ang sandayung

 

Syagit lang diha sa hilom

Samtang ako gapadanlug sa pasong

Kay pagtikig sa imong lawas

 

Kay sa pag-arko sa imong likod ug

Paglarut nimo sa akong buhok

 

Mobukad ang langit

Mabungkag ang mga bituon

Modahagay ang mga sapa

Sa pagkuyanap sa la

Sa akong dila.

 

 

For W

 

 

 

6 comments: